fredag 25. september 2009

Nye stoffer.

Ikke nok at man er kjøper stoff i bitevis.. man er så gal at man kjøper hele ruller. Det skal sies at det var 10.- pr m. viss jeg kjøpte hele...å da måtte jeg jo bare trå til. :-) Fint til bakstykker ol.



Idag har det gått i vasking å stryking av stoff. Har hatt litt stoff liggende, som jeg ikke har hatt mot til å begynne med. Men da neste pakke kom , måtte jeg bare gjøre det...å gu kor glad jeg er for det er gjort. Har bare noen stoffert til å stryke så er det over for denne gang.

2 kommentarer:

  1. Tips: bare vask stoffene og heng dem til tørk. Brett pent sammen når de er tørre. Man må uansett stryke dem før man kan skjære dem opp til nye prosjekter. Sparer tid og den slitasjen strykingen er på stoffene.

    SvarSlett
  2. Hei, takk for kommentaren på min side.... Måtte innom din å titte, mye fint her :-) Er jo litt greit å kjøpe en rull med stoff til bakstykke - spesielt når det var så billig!!! Jeg kjøper innimellom flere meter på Ikea, så lenge det er offwhite!! Fine stoffer du har kjøpt, har selv kjøpt en del i det siste og vasket/stryket......

    SvarSlett