fredag 11. desember 2009

Å sånn går nu dagan........

Å nok en hjul i hjerter løper. Denne venter nu bare på at eieren skal komme å hente den.
Flere hjerter.....å det har blitt enda flere enn det jeg kan vise dere her. Har jo hatt en liten produksjon nu i denne førjulstiden. Så arbeidsløs har jeg ikke hvert. ;-)

Trur dere det ei som er stolt av å kunne servere av sine egne muffins. :-) Så nu blir det servert både muffins, sveler, pizza og speilegg. Så disse i et blad, å måtte bare prøve de ut med en gang.

Men har sagt i de 2 siste ukene .....nu er det nok sying...nei har jo litt igjen å sy ;-) Men slik er det hvert år...elsker å sy mot jul...stadig nye ting jeg vil ha utprøvd . Så det vil nok komme nye ting mot jul.
Må jo gjøre litt annet å....så nu er alle pakkene klare. Noen er kommet seg på tur til nye eiere. ..å enda er det pakker jeg må sende. Julebaksten er å begynnt...litt vasking ....å så må vi jo kose oss litt å i denne adventstide. Lukter røkelse nu.... deilig.
Ha ei go helg all sammen.

10 kommentarer:

  1. Kjempefin løper!! og de muffinsene så skikkelig gode ut :-)Ønsker deg en fortsatt fin førjilstid! :-)

    SvarSlett
  2. Sa fin löper du har laget, veldig fine farger du har valgt!

    SvarSlett
  3. Kjempefin løper du har sydd. Den blir nok eieren glad for. Kan tenke meg at jenta er stolt over å servere disse fine muffinsene. Ha en fortsatt fin førjulstid.

    SvarSlett
  4. Vilka underbara löpare (och allt annat sytt) du har på din blogg. Blir sugen på att sätta mig att sy på studs. Och kanske äta lite muffins

    SvarSlett
  5. Åååå det var en lekker løper! Er det ditt eget design eller er det mønster å få tak i ???? Denne bare falt jeg pladask for, likte så godt stoffene du har brukt :o))

    SvarSlett
  6. For en vakker løper!
    Den må jeg ha i tankene til neste jul!
    Ha en fin lørdagskveld;)

    SvarSlett
  7. Du så vakker løper. Muffinsene var kjempe fine, klart dette var moro, så flink hun har vært. Ønkser deg en fortsatt fin adventstid :0)

    SvarSlett
  8. Hei LeKaquilt.

    Dette mønstret er det ei som heter Anna S. som har laget.Liker den veldig godt...var opprinnelig ikke en juleduk. Det er bare noe jeg har funnet på. :-)
    Kos deg du. :-)

    SvarSlett
  9. Koselig hjerteløper du har laget

    SvarSlett
  10. Hei!
    Va en kjempefin løper :) Selv om det ble en juleløper så kan man sikkert lage til flere årstider. Kjempeflott forslag til jul iallefall!

    SvarSlett