lørdag 10. april 2010

Løper igjen. ;-))

Noen blir.... eller dere gjør.... kalle meg for hun som bare syr løpere. ;-))

Men det er en av de tingene jeg synes er artig å sy og å forske på. Å så er det jo litt inspirerende at det er noen som vil ha de løperene jeg syr. Denne blir vel pakka i dag, å sendt til en ung dame,en plass her i nord.

Men det er jo litt andre ting inne å på bloggen min...bare dere leter. ;-)

Å tusen takk igjen, for fine komentarer på bloggen. Klarer ikke å nå dere alle.
Iallefall ikke til de som bare er å ser og ikke legger en liten "hilsen" igjen ( som jeg ville ha satt STOR pris på ) SER jo at det er mange. ;-) Gjør det neste gang. Takk

Ha ei kjempefin helg til alle mine bloggvenner.:-))

9 kommentarer:

  1. Hei. ÅÅÅÅ den ble fin. Det er ikke bare du, må du tro. Jeg syr også mest løpere (det vises på bloggen min). Og det er kjempekjekt at noen vil ha det vi syr.
    Ha ei kreativ helg. Jeg skal ta med syinga ut i sola i dag.
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Så fin denne var! Det viktigaste er å halde på med noko ein trivs og er komfortabel med. Og når du får avsetning på løparane dine, er det ekstra bonus :)

    SvarSlett
  3. Lekker løper - og siden jeg har dilla på hjerter så faller vel denne i god smak får man si :-) Ønsker deg en flott dag.

    SvarSlett
  4. Nydelig løper jeg er ogsså litt svak for løpere blir ikke så mye sying av andre duker . Men har sydd noen puter.

    SvarSlett
  5. Så flott den var.
    Det blir nok mest løpara hos meg og, eg trivast med å sy det,og vekke blir dei:-)

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  6. Flott løper. Skjønner deg godt jeg - løpere er jo en grei og overkommelig oppgave å gi seg i kast med. Flate er de også , i motsetning til om man skulle til å bale med å sy ei veske

    SvarSlett
  7. Det var en lekker løper. Elsker hjerter og de gjør seg så utrolig godt på din løper.
    En superflott blogg du har.
    Ha en finfin søndagskveld.

    SvarSlett
  8. Lekker, lekker! Dette kan du!

    SvarSlett
  9. Kjempefin løper! Skulle gjerne hatt den og pynta bordet med :-) I det hele tatt en flott blogg du har, og du verden så masse flotte produkter du lager. Skulle ønske at du hadde en oversikt over alt du har for salg, og med priser...

    SvarSlett