fredag 6. november 2009

Engleduken



Denne engleduken av AnnaKa, sydde jeg til julen 2007. Liker den kjempegodt. :-)
Har litt mye å gjøre for tiden....pusser opp kjellerstua...syr ting jeg skal ha til salgs på Bleik Landsbyservice.....julegavelaging....Så jeg må vel være litt forsiktig med på hva jeg legger ut her. Kan jo være noen som er å smugtitter på julegavene sine ;-) Men for de som er i nærheten, er det bare å ta en tur på butikken på Bleik. Der blir det lagt ut etter hvert som jeg har noe ferdig.Skal vise dere noe av det jeg syr..må bare ta litt bilder først.

6 kommentarer:

  1. Hei igjen ! Den engleduken er så fin, AnneKa
    har så masse pent som det er moro å sy !
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  2. Nydelig den engledeuken. Jeg har sydd den selv også, men med rød bakgrunn. Alltid morsomt å ta den fram til jul..

    SvarSlett
  3. Så vacker duk detta var med fina änglar på.
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  4. Helt nydelig duk. Du er flink ser jeg

    SvarSlett
  5. Denne duken var spesiellt fin. Nydelige motiver. Du er flink, jeg ser du er produktiv: )

    SvarSlett
  6. Det ble en vakker duk. Denne kunne jeg jammen ha tenkt meg å sy selv også - sååå fin!

    SvarSlett