lørdag 21. november 2009

Toalettmapper og strikkemapper

Her er noe av det jeg har syslet med i denne uken..tør jo ikke si så mye om dette jeg pusler med for tiden...det er jo jul.;-) Prøver jo å selge litt å.....;-))


Disse kan du både bruke som toalettmapper og er yppelig til å ha et lite strikke/ hekletøy i når du skal ut.

Fikk lyst til å sy en toalettmappe, som våre menn kunne ha lyst til å bruke.Hadde ikke noe mønster på denne, så da var det bare å prøve seg frem...ikke så verst dette her.. ;-)

8 kommentarer:

  1. Utrolig flotte disse her. Får prøve å studere litt på hvordan du har laga dem. Har flere karer i familien som har ønsket seg toalettmappe til jul.

    SvarSlett
  2. Skulle ønske du kunne legge ut en bra beskrivelse på hvordan du har laget disse ! Kjempefine til julegaver !!! Så veldig romslige og fine ut :)

    SvarSlett
  3. De er kjempe fine - og, veldig stilig at du har sydd noe til gutta også! Enig med de andre her, kjempe fine julegaver,

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte, anvendelig til mye forskjellig.Til sko når du sklal på fest også...

    SvarSlett
  5. For en produksjon! Kjempesmart til mye forskjellig. Jeg har lovet å sy noe som mannen min kan ha pulsklokke med utstyr oppi, og nå har jeg en klar idè i hodet mitt. Takk til deg;-)

    SvarSlett
  6. Skal si du er produktiv! Disse var utrolig fine! Du har jammen stått på med julegaver;)Ha en fin søndags kveld!

    SvarSlett
  7. Kan du dele noen mål? Hva har du som lengde og bredde, og hvor stort lager du hjørnet?
    Takk!

    SvarSlett
  8. Deler du mønsteret du har laget av disse med meg ? Da ville jeg blitt veldig glad ! Har så lyst til å sy disse :) Ønsker deg samtidig fortsatt god jul !

    SvarSlett