onsdag 11. november 2009

Kurs med Sølvi Krokeide

Sølvi Krokeide fra Harstad i midten. Hun har vunnet flere priser for sine fantastisk fine arbeid.Å tenk, hun hadde vi på Andenes for å holde kurs for oss. Det var forskjellige teknikker som hun viste oss. Litt fargelære.. opphenging av store tepper....om bruk av valør i arbeidene .... Den 2 sidige duken ble tatt godt imot...men det var vel bare en som ble sånn bortimot ferdig. Bilder kommer av duken når jeg får den ferdig...:-))
Kan vi kalle dette noe annet enn et kunstverk laget av Sølvi Krokeide
Og dette treet som symboliserer de 4 årstider.

Her er det gjengen fra min lappeklubb som er dyp konsentrert.
Sølvi Krokeide sitt bilde.
Tine har klippet trekanter og holder her på å sette de sammen.

6 kommentarer:

  1. Åå!! Så mye fint! Det er så moro å se skikkelige quiltere sine arbeider ! Jeg blir helt misunnelig! Takk for at du deler disse fine bildene med oss andre! Ha en flott torsdag;)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder. Ser nesten ut som et maleri paa avstand

    SvarSlett
  3. Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min. Så gøy å se Sølvi igjen, hun er virkelig en flott inspirasjon i quilteverden. Så mye flott dere laget på kurset:D
    Kos deg videre med duken din!!

    SvarSlett
  4. Ser ut som dere har hatt ei herlig kurshelg. Sølvi sine tepper er bare flotte.

    SvarSlett
  5. Det var vel godt å få litt påfyll? Kunne godt tenke meg å gå på kurs hos den damen. Fantastiske bilder. God helg!

    SvarSlett
  6. Er innom for å ønske God Helg!
    Det ligger en Award til deg på bloggen min!

    SvarSlett